Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~UpitaHedonistka | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina Rydarowicz adresUście Gorlickie zarejestrowany19.06.2009 @18:31:01 ostatnio na stronie06.07.2011 @21:10:48

póki co wciąż się uczę i ogarniam człowieczeństwo. ;]

“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” - Don McCullin

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnasza-klasa.pl/profile/7790854 Gadu-Gadu12159080
digarty44 komentarze64 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d90 ; nikkor 18-105 f.3,5-5,6 VR ; nikkor 50 mm f.1.4 ; helios 44m-4 zenit 12xp nikon 80-dx

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Izuu0    01.07.2011 @21:33:47
tak, chyba na photoblogu :D
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~panienkamarta    19.08.2010 @15:32:22
ciekawa galeria
~atmospheree    09.07.2010 @13:38:53
;**********
~Salt    08.07.2010 @09:54:22
miło mi
~earth0    03.07.2010 @15:58:18
ze względu na Pani wiek
zwracam honor
Nauczy się Pani jeszcze
ale dość fajne zdjęcia ma Pani.
Ja przecież też rewelacyjnych zdjęć nie robię.
Wow wow wow 15 lat - brawo brawo - klaskanie więc.
~Bartek86pl    07.03.2010 @10:37:35
Dzięki
_______
Rób to co kochasz... Kochaj to co robisz....
~rina9    27.02.2010 @10:43:29
Moje wyjaśnienie jest takie, że tak myślę. Ale o co chodzi? Przecież nie napisałam, że to jest brzydkie i do niczego się nie nadaje...
Pozdrawiam.
_______
pain without love
~rina9    26.02.2010 @19:13:56
bo tak myślę i to piszę, skoro mi się coś nie podoba, albo "jest dziwne" to mam tego nie pisać?
_______
pain without love
~rina9    19.02.2010 @19:06:22
Chyba nie potrafię.
_______
pain without love
~PinkAndGreen    28.01.2010 @20:03:06
dzieki
i nawzajem :P
_______
Fotografie są jak cebula - mają warstwy.

~PinkAndGreen    15.01.2010 @17:03:22
chyba xD
_______
Fotografie są jak cebula - mają warstwy.

~showdown    04.01.2010 @15:27:36
to dobrze, że już zdrowa.;ddd
a no szkoła, ale szybko minął ten pierwszy dzień, na szczęście.;d
_______
'Łatwo się zgubić, gdzieś między marzeniami.'
~showdown    02.01.2010 @15:00:32
aha, rozumiem.;dd
a po sylwestrze świetnie, a u Ciebie? ;d
dzięki i Tobie też ;*.
_______
'Łatwo się zgubić, gdzieś między marzeniami.'
~showdown    30.12.2009 @18:41:01
czemu?
_______
'Łatwo się zgubić, gdzieś między marzeniami.'
~showdown    28.12.2009 @18:22:27
a dobrze, a u Ciebie? ;***
_______
'Łatwo się zgubić, gdzieś między marzeniami.'
~showdown    27.12.2009 @00:28:27
; **
_______
'Łatwo się zgubić, gdzieś między marzeniami.'
~marisela    09.12.2009 @19:42:48
sonyDSC-H7 i nic poza tym ..dokupilam niedawno szkla makro ale ich nie używalam jeszcze
~marisela    09.12.2009 @19:24:19
nie używam szkieł do tych co robiłam wykorzystuje światło i tło robiąc zdjęcia .
~blackshadow17    03.09.2009 @20:04:57
ohhh karol karol xDD
~jckpix    02.09.2009 @20:27:40
myslałem że to kumpela, a ona napisałi mi kilka dni poźniej, pomyłka haha ależ wszystko mi sie podoba ;D
-mydoghot    02.09.2009 @17:23:51
ujście gorlickie xDDDD
~jckpix    23.07.2009 @12:04:41
haha lolitka
~PinkAndGreen    23.07.2009 @12:02:53
poobserwuję jeśli można ; )
_______
Fotografie są jak cebula - mają warstwy.

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt